Pirmą kartą Lietuvos motosporto istorijoje enduro sportininkai D.Žoštautas ir A.Mitkevičius debiutavo Pasaulio Enduro Taurės varžybose

Šiais metais kartu su FIM Enduro GP pasaulio čempionatu startavo FIM Enduro pasaulio taurės varžybos, kuriose gali dalyvauti ne tik profesionalūs lenktynininkai, bet ir mėgėjai. FIM Enduro pasaulio taurės varžybose sportininkai varžosi trijose klasėse - Open 2S (dvitakčiai motociklai), Open 4S (keturtakčiai motociklai) ir Open Senior (sportininkai nuo 37m. amžiaus). Šių metų varžybų kalendoriuje septyni etapai -Vokietija, Portugalija, Ispanija, Korsika, Italija, Čekija, finalinis Enduro GP ir FIM Enduro pasaulio taurės etapas vyks Prancūzijoje. 
Pirmas etapas vyko 03.22-03.24d. Vokietijoje Dahlen mieste.
Lietuvos atstovai Danielius Žoštautas ir Andrius Mitkevičius startavo Open Senior klasėje, joje dalyvavo 30 sportininkų. Šioje klasėje buvo nemažai garsių sportininkų, žinomų enduro pasaulyje, tai tokie, kaip britas David Knight  triskart Enduro pasaulio čempionas, Enduro GP ir Enduro Six Days dalyviai italas Andrea Belotti, škotas Euan McConnell, daugkartinis Europos Enduro čempionas veteranų klasėje austras Werner Muller ir kt.
Tiek pirmą, tiek antrą dieną, reikėjo įveikti du 85km ilgio ratus, kiekviename iš jų  buvo net keturi greičio ruožai - Extreme, Enduro/Cross ir du Enduro greičio testai. Visi testai buvo labai techniški ir sudėtingi, vieni jų buvo su dirbtinėmis kliūtimis, rąstais, akmenimis, padangomis ir pan. Kiti buvo akmenuotoje vietovėje su stačiais nusileidimais ir pakilimais arba reikėjo greičio ruožą įveikti miške praktiškai per vieną vėžę, kur nebuvo daug galimų trajektorijų, o tik smarkiai išmuštos duobės, šaknys, kelmai, o sportininkas kartais vos tilpdavo tarp medžių su motociklu, viską reikėjo daryti labai tiksliai ir maksimaliai greitai. Pravažiavimai buvo taip pat gana sudėtingi, teko važiuoti labai dideliu tempu, o po kiekvieno rato techninėje zonoje, laiko vos užtekdavo tik įsipilti degalų ir vandens gurkšnį išgerti. Be to pravažiavimuose sportininkų laukė tikras "desertas", tai labai sunkiai išvažiuojamos vietos, kur motociklai strigdavo praktiškai iki sėdynės, ten sportininkai atiduodavo visas jėgas ir jeigu ne teisėjai, kurie su specialiais kabliais susikabinę šešiese rankomis traukdavo motociklus, tai varžybos tokioje vietoje galėtų daug kam ir pasibaigti. Vienoje tokioje vietoje vokiečiai net įsigudrino pastatyti palapinių barą, kur šimtai žiūrovų galėdavo pasivaišinti dešrelėmis ir alumi, bei mėgautis tokiais vaizdais.
Į varžybas teko važiuoti praktiškai be jokių treniruočių, su motociklu nebuvo galimybės pasitreniruoti nuo praeito sezono,o ir techninės kliūtys buvo pašalintos tik likus kelioms dienoms iki varžybų. Pirmą dieną testuose buvo padaryta nemažai klaidų, Enduro/Cross teste teko skaudžiai kristi, sugaišta daug brangaus laiko, tad nepavyko tilpti į laiko normą ir buvo pavėluota 15min. Pirmą dieną iš 30 sportininkų  buvo užimta 17 vietą, daug sportininkų dėl sudėtingų pravažiavimų ir testų nebaigė varžybų. Deja dėl techninių problemų nepasisekė ir Andriui, kuris nebaigė varžybų, nepavykus susitvarkyti technikos, antrą dieną nestartavo.
Pailsėjus, antra diena prasidėjo daug sėkmingiau, tačiau ir vėl jau pirmame rate viename iš testų teko skaudžiai virsti, buvo smarkiai sužalotas petys, bet tik didelių pastangų ir valios dėka finišas buvo pasiektas 13-oje vietoje. Jeigu ne fizinio pasiruošimo treniruotės pas Mindaugą Pocių (Racing Fitness), tai varžybos galėjo pasibaigti jau pirmą dieną.
Antrą dieną užimta 13 vieta leido įsirašyti pirmuosius taškus į  FIM Enduro pasaulio taurės varžybų taupyklę, po pirmojo etapo bendra 15 vieta. 

Tekstas ir foto Danielius Žoštautas